Державний навчальний заклад "Дніпровський транспортно-економічний коледж"

Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж

01 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
На якій спеціальності Ви бажаєте навчатися в 2024?
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос:

ЗВІТ ПРО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНУ РОБОТУ В КОЛЕДЖІ У 2015-2016 Н.Р. - 12. Робота школи викладача-початківця

Зміст статті

12. Робота школи викладача-початківця

До складу школи в середньому входило 8-10 викладачів. Систематично відвідували заняття 8 викладачів. Тільки на 1 занятті була присутня Золоторог А.В., на 2 заняттях Михайлець Я.В. За власним бажанням або індивідуальним запрошенням у школу приходили на окремі заняття співробітники коледжу Заказнов В.Ф., Саксонов В. Б., Дирда В.О., Карманов О.В.

Заняття проводили методист з методичної роботи Лутак Н.А. , методист з НР Ноздрачова Н.П.,завідуюча методичним кабінетом Малишко І.П., викладач-методист Товстик Р.І. Заняття були побудовані таким чином, щоб найскоріше адаптувати викладачів до роботи в коледжіі ознайомити їх з сучасними досягненнями у педагогічних методиках та технологіях.

Продовжував діяти інститут наставництва.

Таблиця 16. Наставництво в коледжі

Форма занять у школі була  націлена на стимуляцію викладачів до творчого пошуку, створення атмосфери взаємодовіри та співробітництва: семінар, семінар-презентація з елементами майстер-класу, майстер-клас викладача-методиста, майстер-клас поєднаний з педагогічною екскурсією. педагогічна бесіда з використанням ТЗН(презентація), консультація-майстер-клас, семінар з обміну досвідом з елементами педагогічної бесіди та тренінгу. Форми заняття сприяли виконанню завдань зі зростання майстерності викладачів.

На кожне заняття головуючий готував роздавальний матеріал молодим викладачам та відповідну темі заняття наочність: зразки планів підвищення ділової кваліфікації відповідно категоріям, бланки планів. Електронні версії кожного з документів. Зразки навчальних та робочих програм, зразки електронних бланків програм. Зразки заповнення навчального журналу. Перелік навчально-методичного забезпечення з Положення про оформлення навчально-методичної документації 2010 р. Зразки білетів для проведення залікових занять та екзаменів. Положення про методичну розробку з навчальної та виховної роботи. Виставка кращих методичних розробок педагогічного колективу за 2015-16 н.р. Презентації, кваліфікаційні вимоги, електронні матеріали як приклад підготовки викладача до атестації та ін.

Методист з МР Лутак Н.А. відслідковувала результативність кожного із засідань школи і фіксувала результати у протоколи засідань. Індивідуальна робота з молодими викладачами теж приносила позитивний результат. Протягом навчального року професійне зростання відмічаю у викладачів Броварної І.О., Дмитрієвої О.В., Кирашенко Є.А., Нєчєухіної К.О., Монастирської К.Г., Карманова О.В., Мірошніченко О.В., які систематично відвідували заняття у школі. Викладач Саксонов В.Б., який має вищу категорію і був викладачем університету, був на 4 засіданнях за запрошенням, але йому не вистачає фахових вмінь роботи зі студентами коледжу та навиків сучасних педагогічних технологій викладання.

Незадовільний результат педагогічної роботи у школі викладача Золоторог А.В., яка з 5 занять відвідала 1, рано судити про навички викладача Михайлець Я.В., яка була тільки на 2 заняттях з 5. Тому цим викладачам пропонувалось продовження навчання у школі викладача-початківця.

  Традиційно в коледжі застосовуються така цікава і результативна форма наставництва та роботи школи викладача-початківця як відкриті заняття молодих викладачів. Найбільш цікавим відкритим заняттям у 2015-2016 н.р. стало заняття з формування загальноосвітніх компетенцій з фізики Карманова О.В.

Таблиця 17

Вже традиційним явищем є участь у конкурсі 8 викладачів-початківців. Вдруге за останні роки викладачі-початківці посіли 2 призових місця в конкурсі на кращу методичну розробку серед досвідчених викладачів. Конкурентоздатними та на доброму рівні підготовленими були матеріали Карманова О.В. та Нєчєухіної К.О.

На огляді конкурсі на кращу методичну розробку у 2015-2016 н.р. серед молодих викладачів-початківців:

1 місце посів викладач Карманов О.В.

2 місце посіла викладач Нєчєухіна К.О.

3 місце посів викладач Коваленко О.О.

Таблиця 18. Участь молодих викладачів у конкурсі в коледжі

  

По завершенню навчання серед слухачів школи проведено анкетування.  Через анкетування прослідкували результативність попередніх засідань школи:

- Роботу наставника оцінили на «5» балів 5 молодих викладачів. Вказано, як позитив, на всебічну психологічну та навчально-методичну допомогу, особливо відмічено практичні поради при проведенні заходів, занять, надана навчально-методична документація, зацікавленість в успіхах. Так відмічені наставники Швайко Т.Ю.,Галаган О.В.,Стрижак І.М., Ярмошенко М.В.,Бондаренко О.А., Поливода Г.О., Мішура І.В., Вітер Л.О.

2 викладача – оцінили роботу наставника на 3 бали. Відмічалось, що не своєчасно наставник реагував на виконання індивідуального плану, забував відмічати його, кілька разів робота перекладалась на іншого викладача без пояснень.(Шевцова Т.О.)

- Робота школи викладача-початківця оцінена на «5» - 6 викладачами. З вдячністю писали про допомогу у становленні як викладача, дружню атмосферу засідань та стимуляцію на методичну роботу. Відзначалось практична спрямованість засідань, високо оцінено майстер-клас з формування навчально-методичного комплексу. Корисно було відвідати конкурс методичних розробок.

1 викладач оцінив роботу школи на «4», так як розпочав педагогічну діяльність тільки у другому семестрі і був присутнім на 2 заняттях. Скаржився, що не був на інших.

Викладачі-початківці надали рекомендації для вдосконалення роботи школи та висловили пропозиції щодо наступної співпраці. Наприклад, внести до плану роботи школи запитання:

- Методи подачі навчального матеріалу.

- Способи демонстрації себе як викладача на заняттях.

- Створення дидактичного матеріалу.

- Проблема дисципліни в аудиторії.

Пропозиції для співпраці теж були цікаві, наприклад: 

-  Практичні поради у роботі зі студентами при проведенні різних форм занять.

-  Систематизація  самостійної роботи студентів.

- Словник-довідник для описування відвіданих занять.

Календар новин

Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Хто відвідує сайт:
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос: